Voldoet de kwaliteit van het drukwerk niet aan je verwachtingen? Heb je een klacht over een bestelling of onze dienstverlening? Maak een foto en neem dan contact met ons op (Telefonisch: 088-2400240, E-mail: info@24-drukwerk.nl of via Chat). Voor zichtbare afwijkingen zoals vlekken en beschadigingen vragen we je om binnen 9 dagen na ontvangst van jouw bestelling een reclamatie in te dienen. Wij kunnen je pas helpen als je jouw opmerkingen of klachten bij ons kenbaar maakt. Op deze wijze zijn wij in staat om jouw reclamatie naar 100% tevredenheid op te lossen. In de details van een bestelling is direct de mogelijkheid om een klacht te registreren. Upload hierbij direct een foto waarbij de klacht duidelijk zichtbaar is.
Op het moment dat wij jouw klacht (reclamatie) volledig hebben ontvangen, nemen wij uiterlijk binnen 2 werkdagen contact op om samen tot een gepaste oplossing te komen. Wanneer er zaken niet duidelijk zijn, dan kunt je altijd contact met ons opnemen.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Neem contact op met de Geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.